ASUN CASASOLA


Asun Casasola Ipuin Lehiaketaren III. Edizioa: Dunboa Ikaskomunitatea saritua
Ez da EZ” lelopean
Indarkeria matxistarik gabeko jendarte bat irudikatzeko bokazioz abiatu zen Asun Casasola Ipuin Lehiaketa orain lau urte.
Esan genuen bezala “Asun Casasola Ipuin Lehiaketa”ren edizio berria iritsi zela , Nagore Laffagen erailketaren 10 urte betetzen diren honetan. 2008an hasi zen bere amaren borroka, eta gaur, oraindik ere, pertsona askoren eredu zela. Iazkoa lan handiko urtea izan zen eta Gogoratzen nauzuenetan publikatu zuten, aurreko edizioetako ipuinak jasotzen dituen bilduma. Aurten lehiaketa berriz ere martxan zegoela, berrikuntza ugarirekin.
Oraingo hoetan gure eskolako 6.mailetako ikasleek parte hartu dute  eta esan beharra dago gure eskolak aipamen berezia jaso duela. Zorionak ikasleei eta mila esker ipuin lehiaketako antolatzaileei.
III  edición del  Concurso de Relatos Asun Casasola:Premiada la Comunidad de Aprendizaje de Dunboa
Anunciábamos que Con el lema No es no - Ez da ez,  estaba en marcha el III Concurso de Relatos Breves Asun Casasola, organizado por la plataforma TAS (Txingudi Antisexista) y que tenía como principal novedad la incorporación de una segunda categoría para autores jóvenes de entre 12 y 16 años de edad.
El certamen de relatos contra la violencia de género fue presentado en la librería Brontë de Irun por el renovado y reforzado equipo de organización. En su nombre, la periodista Nerea Sarriegi, una de las ganadoras del certamen en la anterior edición, explicó que “este año es especial para el concurso, porque se cumple diez años del asesinato de Nagore Laffage y diez de la incansable lucha que desde entonces lleva a cabo su madre, Asun Casasola, en favor de la igualdad y contra la violencia de género”.
Ahora comunicamos a toda la Comunidad de Aprendizaje de nuestra escuela ha sido premiada con una mención especial por la participación de todo el alumnado de 6º en el concurso de relatos. Zorionak al alumnado participante y muchas gracias a las organizadoras del Concurso

ASUN, ESKERRIK ASKO!!!!!!!


Iruzkinak